Abarth FlexCare

ZAPEWNIJ SOBIE SPOKÓJ



Pakiety przedłużonej ochrony i usług serwisowych dopasowane do Twojego sposobu eksploatacji.

layerTitle

layerDetailDescription

OCHRONA

Zabezpiecz się przed nieprzewidywanymi zdarzeniami.

PRZEWIDYWALNOŚĆ

Rozłóż koszty na stałe płatności miesięczne, bez niespodzianek.

ELASTYCZNOŚĆ

Dobierz umowę FlexCare odpowiadającą Twoim potrzebom.

JAKOŚĆ

Tylko oryginalne części oraz unikatowe doświadczenie Autoryzowanych Serwisów.



  

Dlaczego warto zainwestować w pakiet przedłużonej ochrony Abarth FlexCare lub pakiet przeglądów dla swojego samochodu?

Z naszymi pakietami wygodnie rozplanujesz koszty utrzymania swojego samochodu, a zawarte w nich dodatkowe usługi zapewnią bezcenny spokój i komfort podróży.

Rekomendujemy wybór i zakup pakietu przy zamawianiu nowego samochodu. Dzięki takiemu rozwiązaniu, Twój samochód zostaje objęty ochroną od samego początku.Możesz również wykupić pakiet w późniejszym TERMINIE, ale nie później niż w ciągu 11 miesięcy od wydania samochodu.

Wybierając pakiet przedłużonej ochrony, korzystasz przez kolejne 3 lata z takiej samej ochrony samochodu jak w czasie obowiązywania gwarancji umownej producenta.
Pakiet ten możesz wykupić w dowolnym momencie przed wygaśnięciem gwarancji umownej.



(1 - Pełna Obsługa i Pełna Obsługa Plus) : Możliwość dokupienia usługi przed pierwszym wymaganym przeglądem okresowym, nie później niż w ciągu 12 miesięcy od pierwszej rejestracji pojazdu. Czas trwania i przebieg został określony w wybranym planie Abarth FlexCare.

(2 - Przedłużona ochrona) : Dodaktowa ochrona dla samochodu po upływie standardowej gwarancji fabrycznej obejmująca wady produkcyjne wynikające z awarii na podzespołach mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych.

(3 - Akumulator trakcyjny) : Gwarancja na 8 lat lub 160 km przebiegu z zachowaniem 70% pierwotnej pojemności energetycznej akumulatora trakcyjnego.

(4 - Przeglądy okresowe) : Pakiet okresowych czynności serwisowych obejmujących robociznę i wymianę części zgodnie z warunkami opisanymi przez producenta / w Książce Serwisowej. Czas trwania i przebieg został określony w wybranym planie Abarth FlexCare.

(5- Abarth Assistance) : W przypadku awarii mechanicznej, elektrycznej, elektronicznej lub przebicia opon zapewniamy całodobową pomoc drogową lub holowanie pojazdu bez limitu kilometrów na terenie całej Europy.

(6 - Pomoc w przypadku rozładowania akumulatora trakcyjnego) : W przypadku awarii zasilania Twój samochód zostanie naładowany na miejscu lub odholowany do najbliższej stacji ładowania w promieniu 80 km. Pakiet Abarth FlexCare obejmuje 3 holowania rocznie bez dodatkowych opłat.

(7 - Certyfikat stanu akumulatora trakcyjnego) : Orientacyjna informacja o stanie zużycia baterii trakcyjnej / degradacji baterii trakcyjnej w Twoim samochodzie elektrycznym. Określamy ją na podstawie stanu jej zużycia w chwili wykonywania aktualnych czynności serwisowych lub diagnostyki akumulatora, porównując ze stanem baterii w dniu wydania pojazdu klientowi.

(8 - Części eksploatacyjne) : Obejmuje wymianę części, które uległy normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu, takich jak: hamulce, amortyzatory, bezpieczniki, wycieraczki, itp.

(9 - Samochód zastępczy) : Podczas każdego przeglądu serwisowego zapewniamy pojazd zastępczy na jedną dobę.

(1 - Opony) : Obejmuje zużycie adblue (płynów oczyszczających spaliny) w czasie obowiązywania umowy (w trakcie i między przeglądami). Usługa tylko dla pojazdów, które nie posiadają adblue w wybranym planie przeglądów serwisowych.

(2 - Samochód zastępczy) : W przypadku kradzieżu, pożaru lub nieszczęśliwego wypadku zapewniamy samochód zastępczy na czas znalezienia nowego pojazdu.

(3 - Rozwiązania w zakresie mobilności) : Pakiet użytyczych rozwiązań proponowanych w przypadku, gdy Twój samochód zostanie unieruchomiony w wyniku nieoczekiwanych zdarzeń.

(4 - Dezynfekcja) : Ręczna dezynfekcja obejmująca skrupulatne wyczyszczenie Twojego samochodu (wewnątrz i z zewnątrz) łącznie z wymianą filtra kabinowego.

(5 - Dodatkowe prace serwisowe) : specjalna uługa dla kierowców, których samochody podlegają intensywnemu użytkowaniu.

(6 - Usługa Pick up & Delivery) : Przed wymaganą naprawą lub serwisem odbierzemy Twój samochód ze wskazanej przez Ciebie lokalizacji, a po wykonanej pracy dostarczymy go z powrotem na miejsce.

(7 - Adblue) : Obejmuje zużycie adblue (płynów oczyszczających spaliny) w czasie obowiązywania umowy (w trakcie i między przeglądami). Usługa tylko dla pojazdów, które nie posiadają adblue w wybranym planie przeglądów serwisowych.