Skip to content Skip to navigation

1.4 T-JET 180 KM

Ta unikalna wersja zainspirowana niezwykłą legendą modelu 131 Rally, skrywa w sobie całą potęgę dzikiej mocy Abartha. Pod maską wersji 695 znajduje się podrasowany silnik 1.4 16V T-Jet o mocy 180 KM, połączony z turbosprężarką Garrett, który rozpędza samochód do maksymalnej prędkości 225 km/h, pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w 6,7s i generuje 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 3000 obr./min.

SZCZYTOWA FORMA DŹWIĘKU SILNIKA

Niepowtarzalny dźwięk Abartha otrzymuje nową, jeszcze bardziej wyrafinowaną barwę. W serii specjalnej 695 Tributo 131 Rally, zamontowano wyjątkowy układ wydechowy Record Monza Sovrapposto, który nadaje jeszcze więcej agresywności generowanemu dźwiękowi silnika.

ZAWŁADNIJ ASFALTEM

Kiedy jesteś na torze, smakując rozkosz sportowych emocji lub gdy chcesz po prostu bezpiecznie podróżować zwykłą drogą, zawieszenie KONI staje się kluczowym elementem wyposażenia. Każdy miłośnik Abartha wie, na co stać jego samochód.

NAWIĄZANIE DO HISTORII

Nowy Abarth 695 Tributo 131 Rally otrzymał wspaniałe malowanie w kolorze Niebieskim Rally z czarnymi wstawkami. To hołd dla jednych z najsłynniejszych barw użytych w sporcie motorowym, które obecnie stały się symbolem chwalebnej historii modelu 131 Rally.

NOWATORSKI STYL

Nowy Abarth 695 Tributo 131 Rally prezentuje nową koncepcję dwukolorowego malowania. Dwa kolory, którymi pokryto karoserię, silnie ze sobą kontrastują, wyraźnie odcinając się od siebie na wysokości linii szyb, co nadaje całości jeszcze bardziej drapieżnego wyglądu.

STYLOWA CZERŃ

Ekspresja stylu o wyrafinowanym sportowym charakterze. Kolorystyka nowego Abartha 695 Tributo 131 Rally epatuje kontrastującym bodykitem - nadkola, nakładki progowe, dach, spojler i naklejki są w odcieniu głębokiej czerni.

AERODYNAMIKA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE

Optymalizuj przepływ powietrza, aby poprawiać osiągi. Nowy Abarth 695 Tributo 131 Rally jest wyposażony w unikalny, regulowany tylny spojler, który pozwala dopasowywać parametry aerodynamiczne pojazdu. Jak przystało na Skorpiona, spojler jest w kolorze czarnym.

Z TORU WYŚCIGOWEGO NA ULICĘ

We wnętrzu nowego Abartha 695 Tributo 131 Rally możesz doświadczyć niesamowitych wrażeń wyścigowych. Fotele Sabelt, ozdobione niebieskimi wstawkami i przeszyciami widocznymi na zagłówkach, bardzo wyraźnie nawiązują do stylu historycznego, rajdowego Abartha 131. Wyróżnia je niezwykła lekkość i bardzo dobre trzymanie w zakrętach, dające kierowcy bardzo dobre oparcie.

WYRAFINOWANY STYL

Stylistyczny aspekt tej unikalnej sportowej serii został bardzo starannie zaaranżowany nie pozostawiając miejsca przypadkowi. Sportowy rodowód i niezwykły szyk widoczne są w każdym detalu. Nowy Abarth 695 Tributo 131 Rally został wyposażony w ekskluzywne 17-calowe felgi aluminiowe w kolorze czarnym z diamentowym szlifem, których charakter został bardzo silnie zainspirowany rajdami.

DANE TECHNICZNE

MOC

SILNIK

Typ silnika, pojemność skokowa, cylindry, liczba zaworów T-JET, 1368 cm³, rzędowy 4-cylindrowy, 4 zawory na cylinder

Moc maksymalna w KM (kW) przy obr./min 180 (132) / 5500

Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy obr./min 250 / 3000

Turbosprężarka Garrett GT 1446

SKRZYNIA BIEGÓW, UKŁAD WYDECHOWY I FILTR POWIETRZA

Skrzynia biegów 5-biegowa manualna / 5-biegowa automatyczna-sekwencyjna

Układ wydechowy Record Monza Sovrapposto

Filtr powietrza Wysokowydajny filtr BMC

KONTROLA

ZAWIESZENIE

Przód: Kolumny McPhersona ze stabilizatorem

Tył: Belka skrętna ze stabilizatorem

USTAWIENIE

Obniżone sportowe zawieszenie

AMORTYZATORY

Przód: KONI z zaworem selektywnego tłumienia drgań (FSD)

Tył: KONI z zaworem selektywnego tłumienia drgań (FSD)

HAMULCE

Przód: Tarczowe nawiercane i wentylowane Ø 305 x 28, aluminiowe zaciski hamulcowe Brembo

Tył: Tarczowe nawiercane Ø 240 x 11

KOŁA

Felgi aluminiowe 17” z oponami 205/40

UKŁAD ELEKTRYCZNY

Akumulator 250 A / 50 Ah

OSIĄGI

Prędkość maksymalna 225 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 6,7 (6,9 automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Stosunek masy do mocy 5,8 kg/KM

Spalanie w cyklu mieszanym WLTP (l/100 km) 6,8 (6,7 automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Emisja CO₂ w cyklu mieszanym WLTP (g/km) 155 (153 automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Norma emisji spalin Euro 6D-Final

131 Abarth, historia mistrza.

131 Abarth, historia mistrza.

W 1982 roku legendarny Fiat 131 Abarth Rally wziął udział w swoim ostatnim wyścigu, zamykając jeden z najbardziej zwycięskich rozdziałów w historii marki spod znaku Skorpiona. Fiat 131 Abarth Rally powstał w połowie lat 70 na bazie rodzinnego sedana. Ten niepozornie wyglądający samochód z nadwoziem „notchback”, krył w sobie prawdziwie rajdową bestię o wyjątkowej mocy, posiadającą wszelkie atrybuty prawdziwego zwycięzcy. Na przełomie lat 80 Fiat 131 Abarth zdominował światową arenę rajdową. Odniósł 18 zwycięstw, w tym pięć potrójnych i dwa podwójne, zdobył trzy Mistrzostwa Świata Konstruktorów - w 1977 r., 1978 r. i 1980 r. oraz dwukrotnie triumfował w klasyfikacji Mistrzostw Świata Kierowców, zdobywając to trofeum z Markku Alénem w 1978 r. i Walterem Röhrlem w 1980 r.

NAJLEPSZE OSIĄGI W 3 KROKACH

Zakup nowego Abartha jest teraz dużo prostszy i szybszy. Wygodnie zarządzaj zakupem przez Internet i odbierz swój samochód w salonie.

  1. WYSZUKAJ
    Samochód odpowiedni dla Ciebie. Wybierz gotowy pojazd lub skonfiguruj go według własnych potrzeb.
     
  2. KUP
    Możesz kupić nowego Abartha lub ubiegać się o dogodne finansowanie, a także odstąpić od zakupu w dowolnym momencie bez dodatkowych kosztów.
     
  3. ODBIERZ
    Swojego nowego Abartha w salonie. Jeśli zmienisz zdanie, możesz anulować zamówienie bez żadnych kosztów lub zwrócić pojazd w ciągu 14 dni od odbioru.