STOSUNEK MASY DO MOCY 6,3 kg/KM

PRZYSPIESZENIE 0–100 km/h w 7,3 s

MAKS. MOC: 165 KM

Widoczny podwójny wydech Abarth ze stali chromowanej
Rozwinięta aerodynamika
Przede wszystkim styl
Silnik 165 KM
Polieliptyczne reflektory przednie
Nowa sportowastylistyka
Nowe felgi ze stopów lekkich
Ekskluzywne wnętrze
Uconnect™
  • Poczuj ten charakter
  • Kunsztowne wykonanie
  • Ulepszenia techniczne

MOC

SILNIK

Typ silnika, pojemność skokowa, cylindry, liczba zaworów

T-JET, 1368 cm³, proste 4 cylindry, 4 zawory na cylinder

 

Maksymalna moc wyjściowa 

165 KM (121 kW) przy 5500 obr./min

 

Maksymalny moment obrotowy

230 Nm przy 3000 obr./min

 

Turbosprężarka

Garret GT 1446

SKRZYNIA BIEGÓW, WYDECH, FILTR POWIETRZA

Skrzynia biegów

5-biegowa skrzynia manualna / 5-biegowa zautomatyzowana skrzynia sekwencyjna (opcjonalnie)

 

Wydech

Z tyłu podwójny wydech Abarth z chromowanej stali

 

Filtr

Wysokowydajny układ dolotowy BMC

KONTROLA NAD SAMOCHODEM

Zawieszenie

Przód: zawieszenie Mac-Pherson ze stabilizatorem poprzecznym
Tył: belka skrętna ze stabilizatorem poprzecznym

Amortyzatory

Przód: teleskopowe z zaworem FSD (tłumienie sterowane częstotliwością)
Tył: KONI FSD

Układ hamulcowy

Przód: nawiercane i wentylowane tarcze hamulcowe Ø 284 x 22
Tył: tarcze nawiercane Ø 240 x 11

Felgi ze stopów lekkich

Felgi ze stopów lekkich 17” z oponami 205/40

Układ elektryczny

Akumulator 250 A/50 Ah

OSIĄGI

OSIĄGI

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

218 km/h

 

Przyspieszenie 0–100 km/h

7,3 s (skrzynia manualna) – 7,4 s (zautomatyzowana skrzynia sekwencyjna)

 

Stosunek masy do mocy

6,3 kg/KM

 

Zużycie paliwa w cyklu miejskim (l/100 km)

7,9 (skrzynia manualna) – 7,6 (zautomatyzowana skrzynia sekwencyjna)

 

Zużycie paliwa poza miastem (l/100 km)

4,9 (skrzynia manualna) – 4,7 (zautomatyzowana skrzynia sekwencyjna)

 

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km)

6,0 (skrzynia manualna) – 5,8 (zautomatyzowana skrzynia sekwencyjna)

 

Emisja CO2 (g/km)

139 (skrzynia manualna) – 134 (zautomatyzowana skrzynia sekwencyjna)

 

Norma emisji

Euro 6

Drugi poziom: dwukrotność wyników.


Abarth 595 Turismo konkuruje pod dwoma względami: stylu i mocy. W standardzie: felgi Granturismo 17’’ oraz czerwone zaciski hamulcowe i podwójne chromowane rury wydechowe A pod spodem 1.4 Turbo T-Jet 165 KM z turbosprężarką Garret i tylnymi amortyzatorami Abarth autorstwa Koni.
Sportowy charakter czy stylistyka? Nie musisz już wybierać – teraz masz i jedno, i drugie.

Odkryj 595 Turismo również w wersji hatchback.

Mechaniczne i techniczne rozwiązania wyścigowe sprawiają, że Abarth jest wyjątkowy.
Dzięki naszemu know-how model 595 zawsze jest o krok do przodu.