Trochę cierpliwości Aktualizuj przebieg Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!

{{selectedModel.saleDescription|| 'Model'}}
{{selectedEngine.description| limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Silnik
{{selectedMonths.description}} Wiek samochodu miesięcy
{{selectedKm.description}} Przebieg (km)” Km
{{model.saleDescription}}
    Wersja
    {{equipment.description}}
    {{engine.description}} {{engine.Fuel.description}}
      {{month.description}} miesięcy
      {{km.description}} Km

      Wpisz numer rejestracyjny lub VIN Twojego samochodu i poznaj wszystkie usługi oraz oferty specjalne dostępne dla Twojego samochodu!

      *Nie znaleziono pojazdu  Podany pojazd nie należy do marki Abarth. genericErrorMessage
      POTWIERDŹ

      Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

      newCartoolLoggedUserAddCarMessage

      +
      {{labelNoDIG}}
      {{singleItem.vehicleName ? singleItem.vehicleName : singleItem.modelName}}
      {{singleItem.numberOfPlate}}

      Czy chcesz zmienić dane?

      Uwaga, brak daty rozpoczęcia gwarancji!

      Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!

      Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.

      Kontakt z nami

      By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

      Wybierz sposób wprowadzania danych samochodu i odkryj wszystkie dostępne usługi i oferty!

      Nr rejestracyjny lub numer VIN

      * Nie znaleziono samochodu *Wprowadzony samochód nie jest marki Alfaromeo genericErrorMessage Gdzie jest numer VIN?
      SAMOCHÓD ZOSTAŁ ODNALEZIONY!
      Czy znasz numer rejestracyjny lub numer VIN?
      Kliknij tutaj!
      Wpisać numer rejestracyjny lub numer VIN
      Kliknij tutaj!

      Dane Twojego samochodu

      {{selectedModel.saleDescription || 'Model'}}
      {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}} Data rejestracji samochodu
      {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Silnik
      {{selectedKm.description}} Przebieg (km)” Km Aktualizuj km
      Model
      Rok
      Rodzaj paliwa
      {{selectedModel.description}}
      {{selectedMonths.description}}
      {{selectedEngine.Fuel.description}}
      Silniki
      Przebieg (km)”
      {{selectedEngine.description}}
      {{selectedKm.description}}

      Pobieramy dane Twojego samochodu

      • 1 Model {{selectedModel.saleDescription}}
      • 2 Data rejestracji samochodu {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}}
      • 3 Sinik {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}}

      Czy chcesz zmienić dane?

      Uwaga, brak daty rozpoczęcia gwarancji!

      Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!

      Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.

      Kontakt z nami

      By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

      Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

      Wstecz
      Jaki masz model samochodu?
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4

      Model

        {{model.saleDescription}}

        Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

        Wstecz
        Jaki masz model samochodu?
        • 1
        • 2
        • 3
        • 4
        Wersja
        {{equipment.description}}
          {{engine.description | limitTo: 28}} ... {{engine.Fuel.description}}

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Data rejestracji
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Rok
          {{year.year}} {{year.label}}
          {{month.description}}

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Ile kilometrów już przejechałeś?
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Przebieg (km)”
          Pamiętaj o zaktualizowaniu danych, aby monitorować samochód

          YourDealers

          {{dealer.dealerName}}

          {{dealer.address}}

          {{dealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          {{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          dealerBoxLoadingMessage

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Wybierz swój samochód
          Potwierdź
          ... welcome
          Wejdź do myAbarth

          Wejdź do swojego prywatnego profilu i zobacz, co Abarth ma Ci do zaoferowania w specjalnie dla Ciebie przygotowanym obszarze

          Wejdź do myAbarth

          Skorzystaj ze swoich profili społecznościowych, aby wejść do prywatnego profilu myAbarth

          Rejestracja

          Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?
          Czekamy na Ciebie: wejdź do myAbarth!

          ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ
          Znajdź nas {{$root.selectedDealer.dealerName}}{{$root.selectedDealer.COMPANYNAM}}

          YourDealers

          {{dealer.dealerName}}

          {{dealer.address}}

          {{dealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          {{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          dealerBoxLoadingMessage

          Znajdź nas

          Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!

          Znajdź dealera

          Otwórz mapę i znajdź dealera znajdującego się najbliżej Ciebie! ZNAJDŹ

          Umów się na spotkanie i informacje

          Przygotuj swojego Fiata, aby ponownie odpalić silniki we właściwym rytmie. Dezynfekcja kabiny, wymiana opon, wymiana akumulatora, kontrola hamulców i zawieszenia to kluczowe działania, aby móc bezpiecznie podróżować samochodem po dłuższym okresie postoju. Wszystkie usługi możesz zarezerwować w naszych autoryzowanych serwisach Fiata.

          Zacznij od prawidłowej dezynfekcji swojego Fiata

          Brud i drobnoustroje mogą gromadzić się w układzie klimatyzacji, przez co powietrze, którym oddychasz, staje się niebezpieczne dla zdrowia. Dlatego też, ważna jest dezynfekcja całego układu klimatyzacji i wymiana filtra kabinowego podczas każdego przeglądu, co 15.000 km lub co najmniej raz w roku, zwłaszcza jeśli samochodem podróżują dzieci, osoby starsze lub alergicy. Usługę tą można wykonać w każdym samochodzie. Jest ona zalecana również w przypadku transportu zwierząt domowych.

          W skład usługi wchodzą:

          FILTRY KABINOWE PRIME

          Drobne alergeny mogą przedostać się przez tradycyjne filtry kabinowe, przenikając do kabiny i wywołując reakcje alergiczne. Dzięki specjalnej powłoce polifenolowej nasze filtry kabinowe Prime pochłaniają do 96% alergenów, zatrzymują szkodliwe gazy i drobny pył (PM 2.5) oraz ograniczają rozwój pleśni i bakterii o ponad 98%. W ten sposób, możemy zapewnić pełną i skuteczną ochronę każdemu pasażerowi.

          DEZYNFEKCJA KLIMATYZACJI

          W celu zapewnienia pełnej i skutecznej ochrony, Mopar® oferuje specjalną usługę czyszczenia klimatyzacji połączone z wymianą filtra kabinowego. Usługa obejmuje czyszczenie obudowy filtra kabinowego i wykorzystanie parownicy do czyszczenia ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC).

          DEZYNFEKCJA KABINY

          Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się drobnoustrojów i bakterii, Mopar® oferuje specjalne produkty do dezynfekcji najczęściej dotykanych, a przez to najbardziej  zagrożonych powierzchni, takich jak fotele, kierownica, dywaniki i gałka dźwigni zmiany biegów. Możesz wykonać również pełną dezynfekcję całej kabiny, dostępną w naszych autoryzowanych serwisach i wykonywaną przy użyciu bezpiecznych, odkażających i hipoalergicznych środków w aerozolu. Po zakończeniu czyszczenia, samochód będzie całkowicie zdezynfekowany, a nieprzyjemne zapachy, takie jak zapach dymu papierosowego, smogu lub zwierząt zostaną wyeliminowane.

           

          Umów się na pełną dezynfekcję samochodu, aby zapewnić bezpieczeństwo sobie i swoim pasażerom.

           .

           


          HAMULCE, AMORTYZATORY I OPONY: TRÓJKĄT BEZPIECZEŃSTWA.

          Niezbędne elementy, aby bezpiecznie wystartować na nowo.

          OPONY

          Każda pora roku wymaga odpowiedniej opony. Ma to wpływ na przyczepność, stabilność i drogę hamowania. Sprawdź w naszej Autoryzowanej sieci, czy Twoje opony są zgodne z obowiązującymi przepisami drogowymi. Masz czas do 15 czerwca na ich wymianę. Już teraz umów się na wymianę opon u naszych ekspertów.


          KLOCKI HAMULCOWE I TARCZE

          Złożony mechanizm układu hamulcowego ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa za kierownicą.
          Najważniejszymi jego elementami są klocki hamulcowe i tarcze, które należy regularnie wymieniać, szczególnie po dłuższym okresie postoju. Zdecydowanie zalecamy sprawdzenie ich stanu. Już teraz umów się na wizytę w serwisie i bądź gotowy, aby wystartować w jak najlepszy sposób!


          AMORTYZATORY

          Aby zapewnić stabilność Twojego samochodu zawsze na najwyższym poziomie, każdy element układu zawieszenia musi harmonijnie współpracować z pozostałymi. To właśnie amortyzatory odpowiadają za utrzymanie kontaktu kół z jezdnią oraz za tłumienie drgań. Jeśli planujesz umówić się na wymianę opon lub inny przegląd, skorzystaj z okazji i sprawdź również układ zawieszenia, aby zapewnić optymalną przyczepność i komfort jazdy.

          Pragniemy także uspokoić wszystkich naszych Klientów, których gwarancja kontraktowa na samochódpakiet przeglądów okresowych czy gwarancja rozszerzona upływają w okresie obowiązywania ograniczeń, czyli tzw. lockdownu spowodowanego epidemią koronawirusa. W takich przypadkach, ochrona gwarancyjna lub okres karencji na wykonanie przeglądów zostaną przedłużone przez FCA na zasadzie dobrowolności do miesiąca następującego po zakończeniu obowiązywania tych ograniczeń. Naprawy, które zostały już zarezerwowane i nie zostały przeprowadzone z powodu wprowadzenia ograniczeń, zostaną ponownie zaplanowane po zniesieniu ograniczeń przez rząd i powrocie do normalnego funkcjonowania.


          Nasz Dział Obsługi Klienta jest do dyspozycji w razie ewentualnych pytań.  Kliknij tutaj, aby wyświetlić numery telefonów. Możesz się również skontaktować za pośrednictwem zakładki „Kontakt” na naszych stronach internetowych poszczególnych marek.