OSIĄGI NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI

BĄDŹ JEDNYM Z PIERWSZYCH! 

 

Stosunek masy do mocy 6,2 kg/KM

Przyspieszenie 0–100 km/h w 6,8 s

Moc maksymalna 170 KM
Moc właściwa 124 KM/litr pojemności

Silnik 1.4 Turbo MultiAir
Selektor trybu jazdy
Środek ciężkości na wysokości 38,5 cm
Antyodblaskowe wyścigowe malowanie
Metalowa tabliczka z numerem
Wyścigowe wnętrze Alcantara®
Hamulce Brembo
Wydech Abarth Record Monza
Sportowe wnętrze
  • Poczuj ten charakter
  • Kunsztowne wykonanie
  • Ulepszenia techniczne

Moc

SILNIK

Typ silnika, pojemność skokowa, cylindry, liczba zaworów

1.4 MultiAir Turbo 170 KM, 4-cylindrowy, 4 zawory na cylinder

 

Moc maksymalna

170 KM (125 kW) przy 5500 obr./min

 

Maksymalny moment obrotowy

250 Nm przy 2500 obr./min

 

Turbosprężarka

Turbosprężarka Garrett o powiększonej pojemności

SKRZYNIA BIEGÓW, UKŁAD WYDECHOWY I MECHANIZM RÓŻNICOWY

Skrzynia biegów

6-biegowa skrzynia manualna

6-biegowa skrzynia automatyczna ze sterowaniem łopatkami przy kierownicy (dwa tryby: normalny oraz sportowy).

 

Układ wydechowy

Układ wydechowy Record Monza z 4 wylotamiw technologii Dual Mode

 

Abarth D.M.S. – mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym

Kontrola nad samochodem

Zawieszenie

Przednie ZAWIESZENIE: podwójne wahacze poprzeczne ze stabilizatorem poprzecznym 
Tylne zawieszenie: 5-wahaczowe zawieszenie Multilink ze stabilizatorem poprzecznym

Amortyzatory

Amortyzatory Abarth, sprężyny śrubowe Bilstein

Hamulce

Przednie HAMULCE: układ Brembo z aluminiowymi, stałymi zaciskami i tarczami wentylowanymi Ø 280 x 22 mm
Tylne hamulce: pływające zaciski i tarcze Ø 280 x 9,5 mm

Koła

Koła 17” ze stopów lekkich typu Corsa i opony 205/45 R17 W84

Osiągi

Osiągi

Masa samochodu gotowego do jazdy

1060 kg

 

Prędkość maksymalna

230 km/h

 

Przyspieszenie 0–100 km/h

6,8 s

 

Stosunek masy do mocy

6,2 kg/KM

 

Spalanie w cyklu miejskim (l/100 km)

8,5

 

Spalanie poza miastem (l/100 km)

5,1

 

Spalanie w cyklu mieszanym (l/100 km)

6,4

 

Emisja CO2 (g/km)

148

 

Norma emisji

Euro 6

Samochód dla tych, którzy wiedzą, czego chcą


Spraw, aby Twój Abarth 124 spider był jeszcze bardziej wyjątkowy. Pierwszych 2500 egzemplarzy będzie  wersją limitowaną.
Abarth 124 spider: musisz wiedzieć, czego chcesz, aby móc go prowadzić!

Abarth spider znowu jest dostępny

Nowy zawodnik o wyróżniających się osiągach.
W roku 1972 pracownia Officine Abarth skonstruowała pierwszy samochód o nazwie Abarth 124. Dzisiaj powstaje nowy Abarth 124 spider, całkowicie nowe auto w stylu spider, opatrzone logiem Skorpiona.

Król rajdów

Powrót do korzeni

Chwalebna przeszłość – oto auto, które odmieniło swoją epokę. Abarth 124 w wersji rajdowej startuje z miejsca, w którym zatrzymał się jego poprzednik, aby odzyskać należne mu miejsce w czołówce, wśród najlepszych. Nowy Abarth 124 rally powraca w roku 2017, aby odnieść jeszcze więcej sukcesów i prestiżowych zwycięstw.
Historia się tego domaga.

Odkryj