Trochę cierpliwości Aktualizuj przebieg Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!

{{selectedModel.saleDescription|| 'Model'}}
{{selectedEngine.description| limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Silnik
{{selectedMonths.description}} Wiek samochodu miesięcy
{{selectedKm.description}} Przebieg (km)” Km
{{model.saleDescription}}
    Wersja
    {{equipment.description}}
    {{engine.description}} {{engine.Fuel.description}}
      {{month.description}} miesięcy
      {{km.description}} Km

      Wpisz numer rejestracyjny lub VIN Twojego samochodu i poznaj wszystkie usługi oraz oferty specjalne dostępne dla Twojego samochodu!

      *Nie znaleziono pojazdu  Podany pojazd nie należy do marki Abarth. genericErrorMessage
      POTWIERDŹ

      Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

      newCartoolLoggedUserAddCarMessage

      +
      {{labelNoDIG}}
      {{singleItem.vehicleName ? singleItem.vehicleName : singleItem.modelName}}
      {{singleItem.numberOfPlate}}

      Czy chcesz zmienić dane?

      Uwaga, brak daty rozpoczęcia gwarancji!

      Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!

      Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.

      Kontakt z nami

      By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

      Wybierz sposób wprowadzania danych samochodu i odkryj wszystkie dostępne usługi i oferty!

      Nr rejestracyjny lub numer VIN

      * Nie znaleziono samochodu *Wprowadzony samochód nie jest marki Alfaromeo genericErrorMessage Gdzie jest numer VIN?
      SAMOCHÓD ZOSTAŁ ODNALEZIONY!
      Czy znasz numer rejestracyjny lub numer VIN?
      Kliknij tutaj!
      Wpisać numer rejestracyjny lub numer VIN
      Kliknij tutaj!

      Dane Twojego samochodu

      {{selectedModel.saleDescription || 'Model'}}
      {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}} Data rejestracji samochodu
      {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Silnik
      {{selectedKm.description}} Przebieg (km)” Km Aktualizuj km
      Model
      Rok
      Rodzaj paliwa
      {{selectedModel.description}}
      {{selectedMonths.description}}
      {{selectedEngine.Fuel.description}}
      Silniki
      Przebieg (km)”
      {{selectedEngine.description}}
      {{selectedKm.description}}

      Pobieramy dane Twojego samochodu

      • 1 Model {{selectedModel.saleDescription}}
      • 2 Data rejestracji samochodu {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}}
      • 3 Sinik {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}}

      Czy chcesz zmienić dane?

      Uwaga, brak daty rozpoczęcia gwarancji!

      Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!

      Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.

      Kontakt z nami

      By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

      Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

      Wstecz
      Jaki masz model samochodu?
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4

      Model

        {{model.saleDescription}}

        Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

        Wstecz
        Jaki masz model samochodu?
        • 1
        • 2
        • 3
        • 4
        Wersja
        {{equipment.description}}
          {{engine.description | limitTo: 28}} ... {{engine.Fuel.description}}

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Data rejestracji
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Rok
          {{year.year}} {{year.label}}
          {{month.description}}

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Ile kilometrów już przejechałeś?
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Przebieg (km)”
          Pamiętaj o zaktualizowaniu danych, aby monitorować samochód

          YourDealers

          {{dealer.dealerName}}

          {{dealer.address}}

          {{dealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          {{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          dealerBoxLoadingMessage

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Wybierz swój samochód
          Potwierdź
          ... welcome
          Wejdź do myAbarth

          Wejdź do swojego prywatnego profilu i zobacz, co Abarth ma Ci do zaoferowania w specjalnie dla Ciebie przygotowanym obszarze

          Wejdź do myAbarth

          Skorzystaj ze swoich profili społecznościowych, aby wejść do prywatnego profilu myAbarth

          Rejestracja

          Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?
          Czekamy na Ciebie: wejdź do myAbarth!

          ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ
          Znajdź nas {{$root.selectedDealer.dealerName}}{{$root.selectedDealer.COMPANYNAM}}

          YourDealers

          {{dealer.dealerName}}

          {{dealer.address}}

          {{dealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          {{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          dealerBoxLoadingMessage

          Znajdź nas

          Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!

          Znajdź dealera

          Otwórz mapę i znajdź dealera znajdującego się najbliżej Ciebie! ZNAJDŹ

          Umów się na spotkanie i informacje

          Usługi online

          MOPAR® CONNECT



          Dzięki gamie usług Mopar® Connect dysponujesz niezbędnym wsparciem w razie kradzieży, wypadku lub awarii samochodu. Ponadto nowe funkcje zdalne sprawią, że zawsze będziesz wiedział, gdzie znajduje się Twój samochód i będziesz mógł wygodnie sprawdzić na smartfonie różne związane z nim informacje.
          Usługi Mopar® Connect dostępne są jako jedna z opcji podczas zakupu nowego samochodu lub jako produkt akcesoryjny, jeśli już jesteś posiadaczem jednego z kompatybilnych modeli marki Abarth.
          W celu uzyskania dodatkowych informacji o kompatybilnych samochodach, dostępności i aktywacji usług skontaktuj się z wybranym przez siebie autoryzowanym dealerem. Poznaj pełną gamę usług już teraz!

           

          MY:ASSISTANT – BEZPIECZEŃSTWO NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI

          Mopar® Connect „Pomoc w razie wypadku” to niezbędne wsparcie przez 24 godziny na dobę. Dzięki usłudze „Pomoc w razie wypadku” moduł zamontowany w Twoim samochodzie rozpozna, że uległ on wypadkowi i wyśle jego pozycję do centrum obsługi. Operator my:Assistant zadzwoni do Ciebie i będzie mógł wysłać pomoc na miejsce wypadku.

          Jeśli wystąpił problem w Twoim samochodzie, z Mopar® Connect dysponujesz usługą „Pomoc drogowa” dostosowaną do Twoich potrzeb związanych z jego użytkowaniem.


          Numer dedykowany usłudze „Pomoc drogowa” umożliwi Ci kontakt z operatorem my:Assistant, który wyśle pomoc drogową na miejsce zdarzenia. Dzięki natychmiastowej interwencji będziesz mógł szybko kontynuować swoją podróż! (Mopar Connect nie obejmuje ubezpieczenia z pomocą drogową).

          Jeśli Twój samochód nie znajduje się już w miejscu, w którym go pozostawiłeś, Mopar® Connect pomoże Ci go zlokalizować. Usługa „Pomoc w razie kradzieży” to możliwość wykrycia nieupoważnionego holowania Twojego samochodu lub naruszenia zamontowanego w nim urządzenia oraz wsparcie udzielane wówczas przez operatora my:Assistant. Po zgłoszeniu kradzieży operatorzy przekażą współrzędne GPS jego pozycji i - gdy tylko samochód zatrzyma się - unieruchomią jego silnik, aby ułatwić jego odzyskanie.


          MY:REMOTE CONTROL TO MOŻLIWOŚĆ ZDALNEGO KONTROLOWANIA SWOJEGO SAMOCHODU

          Odnalezienie samochodu na zatłoczonym parkingu nigdy nie było łatwiejsze. Zlokalizuj go na mapie i podążaj najszybszą trasą, by do niego dotrzeć.

          Miej swój samochód na oku nawet wtedy, kiedy to nie Ty go prowadzisz! Dzięki funkcji „Aktywuj powiadomienia” możesz otrzymywać alerty za każdym razem, kiedy Twój samochód opuszcza wyznaczony obszar lub kiedy prowadząca go osoba przekracza nadmiernie prędkość.



          Z MY:CAR TWÓJ SAMOCHÓD BĘDZIE ZAWSZE W DOSKONAŁEJ KONDYCJI

          my:Car by Mopar® Connect dostarcza aktualne informacje o Twoim samochodzie. Możesz sprawdzić poziom paliwa lub ciśnienie w oponach, aby upewnić się, że każda podróż jest bezpieczna.

          Sprawdź „Raport o stanie pojazdu” zawierający przydatne informacje o stanie Twojego samochodu i wskazówki, jak o niego dbać.



          MY:JOURNEY ZAMIENIA PLANY PODRÓŻY W DOŚWIADCZENIA

          my:Journey to nowa usługa oferowana przez Mopar® Connect umożliwiająca przeglądanie swoich tras i zarządzanie nimi za pośrednictwem smartfona*.

          my:Journey śledzi ruch samochodu i pozwala przeglądać zapisane trasy, umożliwiając dodawanie spersonalizowanych notatek, scalanie kilku podróży w jedną oraz kategoryzację ich jako prywatne lub służbowe, aby zapewnić unikalne wrażenia z podróży.

          * Od 1 lutego 2023 r. stracisz możliwość zarządzania usługami łączności za pośrednictwem aplikacji Uconnect LIVE. Nie jest to jednak powód do zmartwień! Wystarczy, że otworzysz aplikację i przez nią wejdziesz na dedykowaną stronę, z której będziesz mieć dostęp do wszystkich usług Mopar® Connect.


          USŁUGI MOPAR® CONNECT UAKTYWNISZ W ZALEDWIE KILKU PROSTYCH KROKACH!

          Zwróć się do autoryzowanego dealera o zainstalowanie modułu Mopar® Connect w Twoim samochodzie, aby skorzystać z usług. Subskrypcja usług Mopar® Connect na 1 rok jest wliczona w cenę urządzenia. Po zainstalowaniu urządzenia, dealer skontaktuje się z Tobą w celu aktywacji usług Mopar® Connect, wykorzystując podany wcześniej adres mailowy i dane kontaktowe.

          Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do aktywacji usług. Zarejestruj się lub wejdź na swoje konto FCA, klikając w link zamieszczony w e-mailu i wprowadź informacje o swoim samochodzie, aby dokończyć aktywację.

          Otrzymasz e-mail potwierdzający, gdy tylko usługi Mopar® Connect będą już aktywne. Wejdź do swojego prywatnego profilu na stronie driveuconnect.eu i zacznij korzystać z usług Mopar® Connect!

          CZY POTRZEBUJESZ ODNOWIĆ SWÓJ PAKIET USŁUG MOPAR© CONNECT?

          Kiedy usługi Mopar© Connect w Twoim samochodzie będą bliskie wygaśnięcia, możesz je odnowić w sposób najlepiej odpowiadający Tobie i Twoim potrzebom.

          Odnowienie jest dostępne w dwóch pakietach:
          LIGHT - który obejmuje My:Car i My:Remote
          FULL - który obejmuje My:Car, My:Remote i My:Assistant

          Możesz odnowić pakiety na okres 12, 24 lub 36 miesięcy.

          Czy jesteś zainteresowany zakupem lub odnowieniem usług Mopar® Connect w swoim samochodzie?

          Poproś o informacje na temat dostępności produktów lub cen pakietów i umów się na spotkanie u Autoryzowanego Dealera.

          Usługi online

          Uconnect ™ LIVE to gama usług online dostępnych dla Twojego samochodu, dzięki którym pozostaniesz zawsze w kontakcie ze swoim cyfrowym światem, również za kierownicą pojazdu, bez wpływu na bezpieczeństwo podróżowania. 
          Ekran dotykowy, elementy sterowania na/przy kierownicy i polecenia głosowe sprawią, że będziesz dysponował informacjami i rozrywką, mogąc swobodnie koncentrować się na sytuacji na drodze.

          Z Uconnect LIVE i jego nowymi funkcjami wyruszysz w podróż, w której technologia jest do Twoich usług!

           

          TomTom LIVE

          Z USŁUGAMI TOMTOM LIVE PODRÓŻUJESZ BEZSTRESOWO

          Nieważne, dokąd zmierzasz, wybierz najlepszą drogę!

          Bądź zawsze na bieżąco, jeśli chodzi o informacje o ruchu drogowym, warunki pogodowe i nie daj się zaskoczyć fotoradarom, kiedy prowadzisz swój samochód. To wszystko umożliwi Ci nasz innowacyjny system nawigacji TomTom LIVE.

          Uconnect LIVE

          DOWIEDZ SIĘ, JAK URUCHOMIĆ UCONNECT LIVE W SWOIM SAMOCHODZIE

          Pobierz nieodpłatnie aplikację, by mieć zawsze przy sobie swój cyfrowy świat: możesz sprawdzać poziom paliwa, ciśnienie w oponach oraz ograniczać zużycie paliwa, poprawiając swój styl jazdy.
          app Uconnect LIVE

          Z aplikacją uconnect live twój samochód jest zawsze z tobą

          Pobierz nieodpłatnie aplikację, by mieć zawsze przy sobie swój cyfrowy świat: możesz sprawdzać poziom paliwa, ciśnienie w oponach oraz ograniczać zużycie paliwa, poprawiając swój styl jazdy.