SERIE SPECJALNE
Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
Wybierz sposób wprowadzania danych samochodu i odkryj wszystkie dostępne usługi i oferty!
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxRange
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Wydłuż gwarancję i poznaj plany przeglądów przygotowane specjalnie dla Twojego samochodu!
Odkryj naszą bogatą ofertę akcesoriów zaprojektowanych dla Twojego samochodu
Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?
Czekamy na Ciebie: wejdź do myAbarth!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!
Numer VIN znajduje się w dowodzie rejestracyjnym, w karcie gwarancyjnej i na przedniej szybie, a także na progu prawych drzwi pod listwą boczną.
Dzięki gamie usług Mopar® Connect dysponujesz niezbędnym wsparciem w razie kradzieży, wypadku lub awarii samochodu. Ponadto nowe funkcje zdalne sprawią, że zawsze będziesz wiedział, gdzie znajduje się Twój samochód i będziesz mógł wygodnie sprawdzić na smartfonie różne związane z nim informacje.
Usługi Mopar® Connect dostępne są jako jedna z opcji podczas zakupu nowego samochodu lub jako produkt akcesoryjny, jeśli już jesteś posiadaczem jednego z kompatybilnych modeli marki Abarth.
W celu uzyskania dodatkowych informacji o kompatybilnych samochodach, dostępności i aktywacji usług skontaktuj się z wybranym przez siebie autoryzowanym dealerem. Poznaj pełną gamę usług już teraz!
Mopar® Connect Pomoc w razie wypadku to niezbędne wsparcie przez 24 godziny na dobę. Dzięki usłudze Pomoc w razie wypadku moduł zamontowany w Twoim samochodzie rozpozna, że uległ on wypadkowi i wyśle jego pozycję do centrum obsługowego. Operator my:Assistant zadzwoni do Ciebie i będzie mógł wysłać pomoc na miejsce wypadku.
Jeśli wystąpił problem w Twoim samochodzie, z Mopar® Connect dysponujesz Pomocą drogową dostosowaną do Twoich potrzeb związanych z jego użytkowaniem.
Numer do Pomocy drogowej, dostępny w aplikacji Uconnect™ LIVE, umożliwi Ci kontakt z operatorem my:Assistant, który wyśle pomoc drogową na miejsce zdarzenia.
Dzięki natychmiastowej interwencji będziesz mógł szybko kontynuować swoją podróż!
Jeśli Twój samochód nie znajduje się już w miejscu, w którym go pozostawiłeś, Mopar® Connect pomoże Ci go zlokalizować.
Usługa Pomoc w razie kradzieży to możliwość wykrycia nieupoważnionego holowania Twojego samochodu lub naruszenia zamontowanego w nim urządzenia oraz wsparcie udzielane wówczas przez operatora my:Assistant. Po zgłoszeniu kradzieży operatorzy przekażą współrzędne GPS jego pozycji i - gdy tylko samochód zatrzyma się - unieruchomią jego silnik, aby ułatwić odzyskanie go.
Nie pamiętasz, czy zablokowałeś drzwi swojego samochodu? Dzięki aplikacji Uconnect™ LIVE możesz zablokować lub odblokować jego drzwi niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz.
Odnalezienie samochodu na zatłoczonym parkingu nigdy nie było łatwiejsze. Zlokalizuj go na mapie w aplikacji Uconnect™ LIVE i podążaj najszybszą trasą, by do niego dotrzeć.
Miej swój samochód na oku nawet wtedy, kiedy to nie Ty go prowadzisz! Dzięki funkcji Aktywuj powiadomienia możesz otrzymywać alerty za każdym razem, kiedy Twój samochód opuszcza wyznaczony obszar lub kiedy prowadząca go osoba przekracza nadmierną prędkość. Ponadto funkcja Reminder przypomni Ci o zabraniu wszystkich niezbędnych rzeczy z samochodu, który pozostawiasz na parkingu.
my:Car by Mopar® Connect dostarcza aktualne informacje o Twoim samochodzie. Dzięki aplikacji Uconnect LIVE możesz sprawdzić poziom paliwa lub ciśnienie w oponach, aby upewnić się, że każda podróż jest bezpieczna.
Sprawdź Raport o stanie pojazdu zawierający przydatne informacje o stanie Twojego samochodu i wskazówki, jak o niego dbać.
Zwróć się do autoryzowanego dealera o zainstalowanie urządzenia Mopar® Connect w Twoim samochodzie, aby skorzystać z usług i podpisz kontrakt zawierający Twoje dane osobowe oraz adres e-mail.
Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do aktywacji usług. Zarejestruj się lub wejdź na swoje konto FCA, klikając w link zamieszczony w e-mailu i wprowadź informacje o swoim samochodzie, aby dokończyć aktywację.
Otrzymasz e-mail potwierdzający, gdy tylko usługi Mopar® Connect będą już aktywne.
Pobierz aplikację Uconnect™ LIVE lub wejdź do swojego prywatnego profilu na stronie driveuconnect.eu i zacznij korzystać z usług Mopar® Connect!
Kiedy usługi Mopar© Connect w Twoim samochodzie będą bliskie wygaśnięcia, możesz je odnowić w sposób najlepiej odpowiadający Tobie i Twoim potrzebom.
Odnowienie jest dostępne w dwóch pakietach:
LIGHT - który obejmuje My:Car i My:Remote
FULL - który obejmuje My:Car, My:Remote i My:Assistant
Możesz odnowić pakiety na okres 12, 24 lub 36 miesięcy.
Poproś o informacje na temat dostępności produktów lub cen pakietów i umów się na spotkanie u Autoryzowanego Dealera.
Uconnect ™ LIVE to gama usług online dostępnych dla Twojego samochodu, dzięki którym pozostaniesz zawsze w kontakcie ze swoim cyfrowym światem, również za kierownicą pojazdu, bez wpływu na bezpieczeństwo podróżowania.
Ekran dotykowy, elementy sterowania na/przy kierownicy i polecenia głosowe sprawią, że będziesz dysponował informacjami i rozrywką, mogąc swobodnie koncentrować się na sytuacji na drodze.
Z Uconnect LIVE i jego nowymi funkcjami wyruszysz w podróż, w której technologia jest do Twoich usług!
Nieważne, dokąd zmierzasz, wybierz najlepszą drogę!
Bądź zawsze na bieżąco, jeśli chodzi o informacje o ruchu drogowym, warunki pogodowe i nie daj się zaskoczyć fotoradarom, kiedy prowadzisz swój samochód. To wszystko umożliwi Ci nasz innowacyjny system nawigacji TomTom LIVE.
Masz pytania na temat usługi Uconnect LIVE?
My Ci pomożemy!
Polityka Prywatności ma na celu opis sposobu zarządzania danymi osobowymi zebranymi przez FCA Italy S.p.A. ("Spółka") za pośrednictwem tej strony internetowej zgodnie z obowiązującym prawem.
ZBIERANE DANE OSOBOWE
Następujące dane osobowe mogą być zbierane:
CEL I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Przekazane dane osobowe („Dane”) mogą być przetwarzane w następujących celach:
Dane mogą być przetwarzane w formie papierowej, elektronicznej lub w sposób zautomatyzowany, między innymi za pośrednictwem tradycyjnej poczty, poczty elektronicznej bądź telefonicznie (np. poprzez automatyczne połączenia telefoniczne, wiadomości SMS, MMS), faksem bądź w inny sposób (np. strony internetowe, aplikacje mobilne).
ODBIORCY DANYCH
Dane mogą być przetwarzane przez osoby fizyczne i/lub prawne działające w imieniu Spółki (zgodnie ze szczególnymi zobowiązaniami umownymi) i mające siedzibę w państwach członkowskich UE bądź w krajach spoza UE.
Dane mogą być udostępniane stronom trzecim w celu wypełnienia obowiązków wynikających z prawa, wykonania nakazu władz publicznych lub skorzystania z przysługujących Spółce praw przed organem sądowym.
PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
W ramach stosunków umownych Spółka może przesyłać Dane do krajów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), a także przechowywać je w bazach danych zarządzanych przez podmioty działające w imieniu Spółki. Zarządzanie bazami danych oraz przetwarzanie Danych może służyć wyłącznie wskazanym powyżej celom przetwarzania i musi odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych.
W przypadku przesyłania Danych poza EOG Spółka zastosuje wszelkie odpowiednie środki umowne w celu zagwarantowania właściwej ochrony Danych. Jednym z tego rodzaju środków jest zawieranie umów zawierających standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską na potrzeby przekazywania danych osobowych poza EOG.
ODNOŚNIKI DO STRON INTERNETOWYCH PODMIOTÓW (STRON) TRZECICH
Witryny stron trzecich, dostępne poprzez tę stronę internetową podlegają odpowiedzialności strony trzeciej.
Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności w związku z żądaniami i/lub udostępnianiem danych osobowych stronom trzecim.
ADMINISTRATOR DANYCH I ZESPÓŁ INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administratorem danych jest FCA Italy S.p.A. z siedzibą w Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turyn, Włochy.
Z zespołem inspektora ochrony danych można skontaktować się, pisząc na adres: dpofca@stellantis.com
PRZECHOWYWANIE DANYCH
Dane przetwarzane na potrzeby świadczenia Usługi oraz przeprowadzania Badań Satysfakcji Klienta będą przechowywane przez Spółkę przez okres uznany za ściśle niezbędny do realizacji takich celów. Jednakże, Spółka może przechowywać Dane przez dłuższy okres, który zostanie uznany za konieczny dla ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością związaną ze świadczeniem Usługi.
Dane przetwarzane w celu prowadzenia Działań Marketingowych oraz Profilowania będą przechowywane przez Spółkę od chwili wyrażenia zgody przez klienta do momentu wycofania zgody. Po wycofaniu zgody Dane nie będą już wykorzystywane do tych celów, choć mogą być wciąż przechowywane przez Spółkę, w szczególności na potrzeby ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością za przetwarzanie, chyba że właściwy organ nadzoru udzieli dodatkowych wyjaśnień dotyczących tej kwestii.
Dane przetwarzane dla poprawy komfortu użytkowania stron internetowych będą przechowywane tak długo, jak to określono w firmowej Polityce Plików Cookie.
PRAWA KLIENTA
Klientowi przysługują następujące prawa:
Klienci mogą skorzystać z powyższych praw bezpośrednio pod adresem: https://privacyportal.fcagroup.com
ZMIANY
Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 03/06/2021.
Spółka zastrzega sobie prawo do częściowej lub pełnej zmiany Polityki Prywatności lub do aktualizacji jej treści (np. w wyniku zmian w obowiązującym prawie). Wszelkie aktualizację będą publikowane na tej stronie internetowej.