ABARTH F595

ZABAWA NABIERA PRĘDKOŚCI

DISCOVER MORE

UWOLNIJ MOC

Nie obawiaj się uwolnić mocy Twojego Abartha F595. Turbosprężarka Garrett została opracowana z myślą o ograniczeniu wycieku paliwa wzdłuż ścian układu paliwowego, zapewniając najlepsze osiągi przez cały czas.

JEDŹ SZYBKO, HAMUJ OSTRO

Wydajne hamulce w codziennej jeździe są kluczowe. Układ hamulcowy Abartha szybciej odprowadza ciepło powstałe w wyniku hamowania, co poprawia responsywność samochodu podczas zatrzymywania się.

SPORTOWE WNĘTRZE

Agresywny wygląd idzie w parze ze sportowym, czarnym wnętrzem: stylistyka wnętrza Abartha F595 to czysty perfekcjonizm dzięki czarnemu logo 500 dopasowanemu do czarnej, matowej deski rozdzielczej. Stylowe, prawda?

ŚWIĘTOWANIE HISTORII ABARTHA

Twoja wyścigowa dusza będzie widoczna na pierwszy rzut oka dzięki tylnemu emblematowi F595, który upamiętnia 50. rocznicę powstania Abarth Formula Italia.

INSPIROWANY SUPERSAMOCHODAMI, ABY INSPIROWAŁ CIEBIE

Nie przejedziesz niezauważony z nowym układem wydechowym Record Monza Sovrapposto. Wyrusz w drogę z bardziej agresywnymi końcówkami wydechu inspirowanymi supersamochodami i daj się usłyszeć dzięki wyjątkowemu dźwiękowi Record Monza. Ty decydujesz czy wolisz jeździć z dyskretnym, sportowym pomrukiem czy też wydać prawdziwy ryk, aby wszyscy w okolicy Cię zauważyli.

DETALE MAJĄ ZNACZENIE

Piękno tkwi w szczegółach. Abarth F595 posiada nową paletę kolorów z akcentami w nowym kolorze Niebieskim Rally, takimi jak błyszczące obudowy lusterek oraz przedni splitter. Wybieraj spośród 6 dostępnych kolorów. Gotowy na bycie podziwianym?

GOTOWY DO DROGI

Pokaż swoją osobowość. 17-calowe felgi aluminiowe pozostają wierne sportowemu design'owi i wyścigowemu DNA, które sprawiły, że zakochałeś się w marce Abarth.

DANE TECHNICZNE

MOC

SILNIK

Typ silnika, pojemność skokowa, liczba cylindrów, liczba zaworów T-JET, 1368 cm³, rzędowy 4-cylindrowy, 4 zawory na cylinder

Moc maksymalna w KM (kW) przy obr./min 165 (121) / 5500

Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy obr./min 230 / 3000

Turbosprężarka Garrett

PRZEKŁADNIA, UKŁAD WYDECHOWY, FILTR POWIETRZA

Skrzynia biegów 5-biegowa manualna / 5-biegowa automatyczna-sekwencyjna (opcjonalna)

Układ wydechowy Aktywny układ wydechowy Dual Mode Record Monza Sovrapposto z 4 końcówkami

Filtr Wysokowydajny filtr BMC

KONTROLA

ZAWIESZENIE

Przód: kolumny MacPhersona ze stabilizatorem poprzecznym

Tył: belka skrętna ze stabilizatorem poprzecznym

KONFIGURACJA

Obniżone sportowe zawieszenie

AMORTYZATORY

Przód: Teleskopowe z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)

Tył: Koni z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)

UKŁAD HAMULCOWY

Przód: nawiercane i wentylowane tarcze hamulcowe Ø 284 x 22

Tył: nawiercane tarcze hamulcowe Ø 240 x 11

KOŁA

Felgi aluminiowe 17" Sport w kolorze czarnym matowym

OSIĄGI

OSIĄGI

Prędkość maksymalna 218 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 7,3 (skrzynia manualna) - 7,4 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Stosunek masy do mocy 6,5 kg/KM

Zużycia paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 6,2 – 6,5 (manualna skrzynia biegów) – 6,3 – 6,6 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Zużycia paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) - Cabrio 6,4 – 6,5 (manualna skrzynia biegów) – 6,9 – 7,1 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Emisja CO2 (g/km) 153 – 158 WLTP (manualna skrzynia biegów) – 153 – 158 WLTP (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Emisja CO2 (g/km) - Cabrio 156 – 160 WLTP (manualna skrzynia biegów) – 158 – 161 WLTP (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Norma emisji spalin Euro 6D-Final