SPRAW BY RYKNĄŁ
Wyjątkowy dźwięk wydechu Akrapovič staje się częścią tożsamości serii 595. Wznieś się na wyżyny swoich możliwości i spraw by Cię usłyszano. Daj się uwieść dźwiękom Abartha 595 Esseesse i odsłoń swoją drapieżną stronę.
NOWY POZIOM OSIĄGÓW
Usiądź za kierownicą Abartha 595 Esseesse i doświadcz niesamowitych emocji spod znaku Skorpiona. Wyraź swoje zamiłowanie do wyścigów białym oklejeniem nadwozia, 17-calowymi felgami i daj się usłyszeć dzięki charakterystycznemu dźwiękowi układu wydechowego Akrapovič, który po raz pierwszy dostępny jest w modelu 595.
KONFIGURUJBEZKOMPROMISOWA MOC
Duża moc i ekstremalne osiągi niewiele znaczą, jeśli nie da się nad nimi zapanować. Turbosprężarka Garrett GT 1446 o stałej geometrii pozwala ograniczyć spływanie paliwa po ściankach układu paliwowego, gwarantując zawsze najlepsze osiągi.
EKSTREMALNE OSIĄGI
Dzięki silnikowi 1.4 T-Jet o mocy 180 KM z turbosprężarką Garrett i układem wydechowym Akrapovič, samochód posiada wyjątkowy stosunek masy do mocy wynoszący 5,9 kg/KM (moc właściwa 132 KM z 1 litra pojemności skokowej), co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 6,7 sekundy.
LEPSZE WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE
Większa zwrotność i stabilność. Lepsza przyczepność na drodze. Maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach. Wszystko to za sprawą zawieszenia firmy Koni z technologią FSD (selektywnego tłumienia drgań), zaprojektowanego z myślą o bezpieczniejszej i bardziej ekscytującej jeździe.
BEZKOMPROMISOWA MOC
Duża moc i ekstremalne osiągi niewiele znaczą, jeśli nie da się nad nimi zapanować. Turbosprężarka Garrett GT 1446 o stałej geometrii pozwala ograniczyć spływanie paliwa po ściankach układu paliwowego, gwarantując zawsze najlepsze osiągi.
EKSTREMALNE OSIĄGI
Dzięki silnikowi 1.4 T-Jet o mocy 180 KM z turbosprężarką Garrett i układem wydechowym Akrapovič, samochód posiada wyjątkowy stosunek masy do mocy wynoszący 5,9 kg/KM (moc właściwa 132 KM z 1 litra pojemności skokowej), co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 6,7 sekundy.
LEPSZE WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE
Większa zwrotność i stabilność. Lepsza przyczepność na drodze. Maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach. Wszystko to za sprawą zawieszenia firmy Koni z technologią FSD (selektywnego tłumienia drgań), zaprojektowanego z myślą o bezpieczniejszej i bardziej ekscytującej jeździe.
WNĘTRZE PRZYGOTOWANE DO SPORTÓW SAMOCHODOWYCH
Fotele Sabelt Racing Carbon, dostępne w standardzie, zostały stworzone do jazdy sportowej. Poczuj jedność z drogą. Nowy 595 Esseesse posiada również nową gałkę dźwigni zmiany biegów z włókna węglowego i dwa nowe rodzaje deski rozdzielczej (czarny mat w standardzie lub opcjonalnie Alcantara), które dodatkowo umilą wrażenia z jazdy.
AGRESYWNY WYGLĄD DLA PRAWDZIWYCH SKORPIONÓW
Jeszcze więcej wyrafinowanej stylistyki za sprawą nowej gałki dźwigni zmiany biegów z włókna węglowego. Wszystko po to, by tchnąć jeszcze więcej sportowego ducha w 595 Esseesse.
PERSONALIZACJA NADWOZIA
Dodaj jeszcze więcej charakteru swojemu 595 Esseesse dzięki bocznym oklejeniom nadwozia, obudowom lusterek oraz przednim i tylnym nakładkom na zderzaki.
WNĘTRZE PRZYGOTOWANE DO SPORTÓW SAMOCHODOWYCH
Fotele Sabelt Racing Carbon, dostępne w standardzie, zostały stworzone do jazdy sportowej. Poczuj jedność z drogą. Nowy 595 Esseesse posiada również nową gałkę dźwigni zmiany biegów z włókna węglowego i dwa nowe rodzaje deski rozdzielczej (czarny mat w standardzie lub opcjonalnie Alcantara), które dodatkowo umilą wrażenia z jazdy.
AGRESYWNY WYGLĄD DLA PRAWDZIWYCH SKORPIONÓW
Jeszcze więcej wyrafinowanej stylistyki za sprawą nowej gałki dźwigni zmiany biegów z włókna węglowego. Wszystko po to, by tchnąć jeszcze więcej sportowego ducha w 595 Esseesse.
PERSONALIZACJA NADWOZIA
Dodaj jeszcze więcej charakteru swojemu 595 Esseesse dzięki bocznym oklejeniom nadwozia, obudowom lusterek oraz przednim i tylnym nakładkom na zderzaki.
MAKSYMALNE OSIĄGI PRZY MAKSYMALNYM BEZPIECZEŃSTWIE
Najbardziej zaawansowana wiedza zdobyta na torach wyścigowych zostaje oddana do Twojej dyspozycji. Układ hamulcowy Brembo jest gotowy do natychmiastowego działania, dzięki stałym 4-tłoczkowym, aluminiowym zaciskom przednim i perforowanym, wentylowanym przednim tarczom hamulcowym.
DAJ SIĘ USŁYSZEĆ
Wydech Akrapovič można rozpoznać dzięki nowym tytanowym końcówkom (standardowo wykonanym z włókna węglowego) i niepowtarzalnemu dźwiękowi. Rozgość się za kierownicą 595 Esseesse i uwolnij basowe brzmienie, które oferuje wyłącznie 595. Zasmakuj ekstremalnych osiągów i daj się usłyszeć.
UWOLNIJ SWOJĄ SPORTOWĄ NATURĘ
Odsłoń bardziej agresywną stronę swojej osobowości, nadając Twojemu Abarthowi 595 Esseesse jeszcze więcej drapieżności dzięki 17-calowym felgom aluminiowym Supersport, standardowo w kolorze białym i opcjonalnie w czarnym, lub nowym, opcjonalnym felgom Montecarlo. Bezkompromisowy sportowy wygląd w stylu Abartha.
MAKSYMALNE OSIĄGI PRZY MAKSYMALNYM BEZPIECZEŃSTWIE
Najbardziej zaawansowana wiedza zdobyta na torach wyścigowych zostaje oddana do Twojej dyspozycji. Układ hamulcowy Brembo jest gotowy do natychmiastowego działania, dzięki stałym 4-tłoczkowym, aluminiowym zaciskom przednim i perforowanym, wentylowanym przednim tarczom hamulcowym.
DAJ SIĘ USŁYSZEĆ
Wydech Akrapovič można rozpoznać dzięki nowym tytanowym końcówkom (standardowo wykonanym z włókna węglowego) i niepowtarzalnemu dźwiękowi. Rozgość się za kierownicą 595 Esseesse i uwolnij basowe brzmienie, które oferuje wyłącznie 595. Zasmakuj ekstremalnych osiągów i daj się usłyszeć.
UWOLNIJ SWOJĄ SPORTOWĄ NATURĘ
Odsłoń bardziej agresywną stronę swojej osobowości, nadając Twojemu Abarthowi 595 Esseesse jeszcze więcej drapieżności dzięki 17-calowym felgom aluminiowym Supersport, standardowo w kolorze białym i opcjonalnie w czarnym, lub nowym, opcjonalnym felgom Montecarlo. Bezkompromisowy sportowy wygląd w stylu Abartha.
DANE TECHNICZNE
MOC
SILNIK
Typ silnika, pojemność skokowa, liczba cylindrów, liczba zaworów T-JET, 1368 cm³, rzędowy 4-cylindrowy , 4 zawory na cylinder
Moc maksymalna w KM (kW) przy obr./min 180 (132) / 5500
Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy obr./min 250 / 3000 (w trybie Sport)
Turbosprężarka Garrett GT 1446
PRZEKŁADNIA, UKŁAD WYDECHOWY, FILTR POWIETRZA
Skrzynia biegów 5-biegowa manualna / 5-biegowa automatyczna-sekwencyjna
Układ wydechowy Układ wydechowy Akrapovič
Filtr powietrza Wysokowydajny filtr powietrza BMC
KONTROLA
Zawieszenie
Przód: kolumny MacPhersona ze stabilizatorem poprzecznym
Tył: belka skrętna ze stabilizatorem poprzecznym
USTAWIENIE
Obniżone sportowe zawieszenie
AMORTYZATORY
Przód: Koni z zaworem FSD (selektywnego tłumienia drgań)
Tył: Koni z zaworem FSD (selektywnego tłumienia drgań)
Układ hamulcowy
Przód: perforowane i wentylowane tarcze hamucowe o średnicy Ø 305 x 28 mm, 4-tłoczkowe, aluminiowe zaciski hamulcowe firmy Brembo
Tył: perforowane tarcze hamulcowe Ø 240 x 11 mm
KOŁA
Felgi aluminiowe 17” z oponami 205/40
OSIĄGI
OSIĄGI
Prędkość maksymalna 225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 6,7 (skrzynia manualna) - 6,9 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)
Stosunek masy do mocy 5,9 kg/KM
Zużycia paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 6,3 (manualna skrzynia biegów) – 6,8 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)
Zużycia paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) - Cabrio 6,3 (manualna skrzynia biegów) – 6,8 – 6,9 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)
Emisja CO2 (g/km) 156 WLTP (manualna skrzynia biegów) – 160 – 161 WLTP (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)
Emisja CO2 (g/km) - Cabrio 156 WLTP (manualna skrzynia biegów) – 164 – 165 WLTP (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)
Norma emisji Euro 6D-Final