Skip to content Skip to navigation

GOTOWY NA TOR

Nadaj swojemu Abarthowi wyścigowy charakter dzięki opcjonalnemu mechanizmowi różnicowemu o ograniczonym poślizgu Abarth D.A.M., siedzeniom Sabelt GT w standardzie, oraz opcjonalnemu bodykitowi i nowym 17-calowym felgom aluminiowym Montecarlo. Zawładnij drogą.

BEZKOMPROMISOWE OSIĄGI

Abarth 595 to symbol bezkompromisowych osiągów. Silnik 1.4 T-Jet o mocy 180 KM (moc właściwa 132 KM z 1 litra pojemności skokowej) z turbosprężarką Garrett i układem wydechowym Record Monza z 4 końcówkami, pozwala na uzyskanie przyspieszenia od 0-100 km/h w zaledwie 6,7 s dzięki niskiemu stosunkowi masy do mocy wynoszącemu 5,9 kg/KM.

UWOLNIJ GŁOS MOCY, KIEDY CHCESZ

Charakterystyczny, głeboki i chropowaty ryk silnika Abarth od pokoleń towarzyszy włascicielom tego samochodu. Stanowi on synonim mocy i ogromnych możliwości. Został on wyposażony w układ wydechowy Record Monza, który pozwala Ci zdecydować jak ma brzmieć. Możesz cieszyć się potężnym rykiem 595 Competizione lub poskromić go jednym dotknięciem, przełączając go na bardziej kulturalne, ale nadal sportowe brzmienie.

NOWA STYLIZACJA NADWOZIA

Nadaj swojemu 595 Competizione jeszcze więcej zmysłowości z nowym matowym kolorem Niebieskim Rally. Uczyń go agresywniejszym, bardziej sportowym i odważniejszym za sprawą nowego bodykitu, dostępnego z kolorem Niebieskim Rally lub Czarnym Scorpione.

WNĘTRZE INSPIROWANE WYŚCIGAMI

Potężny, nawet jeśli chodzi o technologię. Nowe wnętrze nadaje wyścigowy charakter: nowa deska rozdzielcza pokryta Alcantarą i gałka dźwigni zmiany biegów z włókna węglowego (opcja za dodatkową opłatą).

SYSTEM BEATS AUDIO™

Dostępny za dodatkową opłatą system Beats Audio™: 480 W, ośmiokanałowy cyfrowy wzmacniacz i dwa głośniki wysokotonowe zamontowane w przednich słupkach, dwa głośniki średniotonowe (165 mm) w przednich drzwiach, dwa pełnozakresowe (165 mm) głośniki w tylnych panelach bocznych i jeden głośnik niskotonowy (200 mm) pośrodku bagażnika w komorze koła zapasowego.

MAKSIMUM AKCJI, MAKSIMUM REAKCJI

Układ hamulcowy, opracowany w oparciu o wyścigowy rodowód firmy Brembo, składa się ze stałych, 4-tłoczkowych aluminiowych zacisków przednich oraz nawiercanych i wentylowanych przednich tarcz hamulcowych. Ich zastosowanie pozwala zapewnić szybką reakcję, skrócić drogę hamowania i dać poczucie niezawodności działania nawet podczas długiego i wytężonego użytkowania.

GWARANCJA OSIĄGÓW

Przednie i tylne amortyzatory Koni z systemem FSD (selektywnego tłumienia drgań) poprawiają przyczepność oraz wpływają na stabilność toru jazdy, zapewniając bezpieczeństwo w każdej sytuacji na drodze.

WYŚCIGOWY STYL, TAKŻE W ŚRODKU

Wnętrze oddaje wyścigowy, agresywny charakter samochodu. Nowe, spersonalizowane pasy bezpieczeństwa w kolorze żółtym lub czerwonym (opcja za dodatkową opłatą) tworzą idealne połączenie z fotelami kubełkowymi Sabelt pokrytymi czarną, materiałową tapicerką. Fotele posiadają wysoko umieszczone podparcia boczne, dzięki czemu precyzyjnie przekazują kierowcy każdą najmniejszą zmianę przeciążenia, będącą ważnym elementem sportowego stylu jazdu.

DANE TECHNICZNE

MOC

SILNIK

Typ silnika, pojemność skokowa, liczba cylindrów, liczba zaworów T-JET, 1368 cm³, rzędowy 4-cylindrowy , 4 zawory na cylinder

Moc maksymalna w KM (kW) przy obr./min 180 KM (132 kW) / 5500 obr./min

Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy obr./min 250 / 3000 (w trybie Sport)

Turbosprężarka Garrett GT 1446

PRZEKŁADNIA, UKŁAD WYDECHOWY, FILTR POWIETRZA

Skrzynia biegów 5-biegowa manualna / 5-biegowa automatyczna-sekwencyjna (w opcji)

Układ wydechowy Układ wydechowy Record Monza z aktywnym zaworem i 4 końcówkami.

Filtr powietrza Wysokowydajny układ dolotowy BMC

KONTROLA

Zawieszenie

Przód: kolumny MacPhersona ze stabilizatorem poprzecznym

Tył: belka skrętna ze stabilizatorem poprzecznym

KONFIGURACJA

Obniżone sportowe zawieszenie

Amortyzatory

Przód: Koni z zaworem FSD (selektywnego tłumienia drgań)

Tył: Koni z zaworem FSD (selektywnego tłumienia drgań)

Układ hamulcowy

Przód: perforowane i wentylowane tarcze hamucowe o średnicy Ø 305 x 28 mm, 4-tłoczkowe, aluminiowe zaciski hamulcowe firmy Brembo

Tył: perforowane i wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy Ø 240 x 11 mm

KOŁA

Felgi aluminiowe 17" z oponami 205/40

OSIĄGI

OSIĄGI

Prędkość maksymalna 225 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 6,7 (skrzynia manualna) - 6,9 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Stosunek masy do mocy 5,9 kg/KM

Zużycia paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 6,3 (manualna skrzynia biegów) – 6,8 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Zużycia paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) - Cabrio 6,3 (manualna skrzynia biegów) – 6,8 – 6,9 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Emisja CO2 (g/km) 156 WLTP (manualna skrzynia biegów) – 160 – 161 WLTP (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów) 

Emisja CO2 (g/km) - Cabrio 156 WLTP (manualna skrzynia biegów) – 164 – 165 WLTP (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów) 

Norma emisji Euro 6D-Final

RECORD MONZA JAKIEGO WCZEŚNIEJ NIGDY NIE SŁYSZAŁEŚ.

Charakterystyczny dźwięk układu wydechowego Record Monza wciąż ewoluuje, by stać się jeszcze bardziej wyjątkowym i niepowtarzalnym. Jeszcze bardziej Twoim, jeszcze bardziej rekordowym. Chwyć kierownicę, wciśnij gaz i zdecyduj jak chcesz się bawić. Wystarczy tylko nacisnąć przycisk, aby aktywować zawór wydechowy i podróżować z bardziej dyskretnym sportowym dźwiękiem lub też uwolnić ryk i pozwolić wszystkim usłyszeć prawdziwą moc Twojego 595 Competizione.

UWOLNIJ MOC

Ciesz się wolnością na drodze. Opuść dach, wrzuć bieg i rozpocznij zabawę. Modele 595 zostały wyposażone również w elektryczny miękki dach, by cieszyć się jazdą na świeżym powietrzu.