NOWY ABARTH 695 70° ANNIVERSARIO

Przyjemność prowadzenia bez granic

180 KONI MECHANICZNYCHSILNIK
TURBINA GARRETTDOŁADOWANIE
AMORTYZATORY KONIZAWIESZENIE
KOMFORTOWE I SPORTOWEWNĘTRZE
NOWE LAKIERY I OKLEJENIAPERSONALIZACJA
Body kit CAMPOVOLODBAŁOŚĆ O DETALE
UKŁAD WYDECHOWY RECORD MONZAWYDECH
NOWY regulowany SpoJlerUDOSKONALENIA
  • OSIĄGI
  • TUNNING FABRYCZNY
  • KUNSZT

MOC

SILNIK

Rodzaj silnika, Pojemność, Liczba cylindrów i zaworów
T-JET, 1368 cm³, 4 cylindrowy , rzędowy, 4 zawory na cylinder

Moc maksymalna

165 HP (121 kW) @ 5500 rpm

Maksymalny moment obrotowy

230 Nm @ 3000 rpm

Turbosprężarka

Garret GT 1446

SKRZYNIA BIEGÓW, UKŁAD WYDECHOWY, FILTR POWIETRZA

Skrzynia biegów

5 biegowa manualna / 5-biegowa automatyczna-sekwencyjna (opcjonalnie)

Układ wydechowy

Dual Mode Record Monza aktywny z 4 rurami wydechowymi

Filtry

Standardowe

KONTROLA NAD SAMOCHODEM

ZAWIESZENIE

Przód : kolumny McPhersona ze stabilizatorem poprzecznym
Tył: belka skrętna ze stabilizatorem poprzecznym

Amortyzatory

Przód: Teleskopowe z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)
Tył: KONI z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)

Hamulce

Przód: Tarcze hamulcowe perforowane, wentylowane Ø 284 x 22
Tył: Tarcze hamulcowe perforowane Ø 240 x 11

Koła

17” ze stopów lekkich z oponami 205/40

Instalacja elektryczna

Akumulator 250A/50 Ah

OSIĄGI

Prędkość maksymalna

218 km/h
 

Przyspieszenie 0-100 km/h

7.3 sek. (skrzynia manualna) - 7,4 sek. (skrzynia automatyczna-sekwencyjna)

Stosunek masy do mocy

6.3 kg/KM

Zużycie paliwa w cyklu miejskim (l/100 km)

8.8 (skrzynia manualna) – 8.4 (skrzynia automatyczna-sekwencyjna )

Zużycie paliwa w cyklu pozamiejskim (l/100 km)

5.6 (skrzynia manualna) – 5.5 (skrzynia automatyczna-sekwencyjna)

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km)

6.8 (skrzynia manualna) – 6.5 (skrzynia automatyczna-sekwencyjna)

Emisja CO₂ (g/km)

155 (skrzynia manualna) - 149 (skrzynia automatyczna-sekwencyjna)

Norma Emisji

Euro 6D-temp

 

UWAGA SPOJLER

UWAGA SPOJLER

Nie każdy spojler psuje zabawę, są takie, które ją rozkręcają. Zaprojektowany w latach 60 przez samego Carlo Abartha regulowany spojler powraca w nowej wersji, aby zapewnić Ci zawsze najlepsze osiągi. Wybierz jedną pozycję z zakresu od 0° to 60° w zależności od tego czy potrzebujesz więcej przyczepności czy lepszej aerodynamiki. Potem ciesz się już tylko jazdą.

WSZYSTKIE ODCIENIE SUKCESU

WSZYSTKIE ODCIENIE SUKCESU

Pięć niezwykłych kolorów. Wybierz ten, który pasuje do Ciebie najlepiej: Zielony Monza 1958, Szary Pista, Biały Gara, Czarny Scorpion czy Niebieski Podio. Wszystkie z szarymi dodatkami i oklejeniem. Którykolwiek wybierzesz, zawsze będziesz się wyróżniać.