SERIA LIMITOWANA

ABARTH 595 SCORPIONEORO

PO PIERWSZE STYL

Discover More

SILNIK T-JET O MOCY 165 KM

Osiągi Abarta drzemią w 165-konnym silniku, który jest w stanie osiągnąć prędkość maksymalną 218 km/h przy przyspieszeniu 0-100 w 7,3s.

PODWÓJNY WYDECH ABARTHA

Wspaniały dźwięk Abartha pochodzi z jednego z najbardziej charakterystycznych elementów każdego modelu: układu wydechowego, który w tym modelu ma dwie chromowane końcówki.

UNIKALNA KOLORYSTYKA

Nowe elementy nadwozia w kolorze czarnym podkreśla złota linia dopełniająca unikalny wygląd modelu. Na masce dominuje naklejka Scorpioneoro, podczas gdy wzór szachownicy wyróżnia się na dachu.

EKSKLUZYWNE WNĘTRZE

Wnętrza nowego Abartha dopełniają eleganckiego wyglądu nadwozia. Na czarnej desce rozdzielczej znajduje się matowe czarne logo 500. Skórzane detale na siedzeniach wprowadzają oryginalny „skorpionowy” wygląd. Fotele są wykończone unikalnymi szwami i spersonalizowanymi zagłówkami z napisem „Scorpioneoro”, włoską flagą i haftowanym napisem Abarth. Dodatkowy element ekluzywności stanowi złota plakietka dostępna wyłącznie w tym modelu.

FELGI FORMULA 17”

Nowy Abarth 595 Scorpioneoro jest wyposażony w 17-calowe obręcze Formula GOLD z czerwonymi elementem centralnym. Jako opcja dostępne są także felgi Formula BLACK z czarnymi elementem centralnym i złotym logo.

HI FI BEATS AUDIO

System audio HiFi Beats Audio o mocy 480 W pozwoli Ci rozkoszować się wysokiej jakości dźwiękiem podczas podróży.

DANE TECHNICZNE

MAKSYMALNA MOC

SILNIK

Rodzaj silnika T-JET; Pojemność skokowa: 1368 cm³; rzędowy 4-cylindrowy, 4 zawory na cylinder

Maksymalna moc 165 KM (121 kW) przy 5500 obr./min

Maksymalny moment obrotowy 230 Nm przy 2250 obr./min (tryb Sport)

Turbosprężarka Garrett GT 1446

PRZEKŁADNIA, WYDECH I FILTR POWIETRZA

Skrzynia biegów 5-biegowa manualna skrzynia biegów / 5-biegowa automatyczna sekwencyjna skrzynia biegów (opcja)

Układ wydechowy Podwójny wydech Abarth z chromowanymi końcówkami

Filtr Wysokowydajny filtr BMC

KONTROLA SAMOCHODU

ZAWIESZENIE

Przód: Kolumny McPhersona ze stabilizatorem poprzecznym

Tył: Belka skrętna ze stabilizatorem poprzecznym

AMORTYZATORY

Przód: Teleskopowe z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)

Tył: KONI z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)

HAMULCE

Przód: Wentylowane i nawiercane tarcze hamulcowe Ø 284 x 22

Tył: Nawiercane tarcze hamulcowe Ø 240 x 11

KOŁA

17-calowe felgi aluminiowe Formula z oponami 205/40

UKŁAD ELEKTRYCZNY

Akumulator 250 A / 50 Ah

WYDAJNOŚĆ

Maksymalna prędkość 218 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h 7,3 s (manualna skrzynia biegów) - 7,4 s (sekwencyjna automatyczna skrzynia biegów).

Stosunek masy do mocy 6.9 kg/KM

Zużycie paliwa w cyklu miejskim (l/100 km) 8.8 (manualna skrzynia biegów) – 8.4 (sekwencyjna automatyczna skrzynia biegów).

Zużycie paliwa w cyklu pozamiejskim (l/100) 5,6 (manualna skrzynia biegów) – 5,5 (sekwencyjna automatyczna skrzynia biegów).

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 6,8 (manualna skrzynia biegów) – 6,5 (sekwencyjna automatyczna skrzynia biegów).

Emisja CO2 (g/km) 155 (skrzynia manualna) - 149 (skrzynia automatyczna)

Norma emisji spalin Euro 6D

GENEZA LEGENDY

Nowy Abarth 595 Scorpioneoro powstał, aby kontynuować dziedzictwo słynnego Abartha "Gold Ring" z 1979 roku. Lepiej znany jako Abarth A112 „Targa Oro”, został wyprodukowany tylko w 150 egzemplarzach. Podobnie jak w przypadku nowego Abartha 595 Scorpioneoro, wyjątkowe były jego stylistyczne detale takie jak czarna kolorystyka, dekoracyjna linia w złotym kolorze obrysowująca karoserię i aluminiowe felgi, również pomalowane na efektowny złoty kolor. Do dziś przetrwało kilka egzemplarzy A112 „Targa Oro”.