SERIA LIMITOWANA

ABARTH 595 SCORPIONEORO

PO PIERWSZE STYL

Discover More

DANE TECHNICZNE

MAKSYMALNA MOC

SILNIK

Rodzaj silnika T-JET; Pojemność skokowa: 1368 cm³; rzędowy 4-cylindrowy, 4 zawory na cylinder

Maksymalna moc 165 KM (121 kW) przy 5500 obr./min

Maksymalny moment obrotowy 230 Nm przy 2250 obr./min (tryb Sport)

Turbosprężarka Garrett GT 1446

PRZEKŁADNIA, WYDECH I FILTR POWIETRZA

Skrzynia biegów 5-biegowa manualna skrzynia biegów / 5-biegowa automatyczna sekwencyjna skrzynia biegów (opcja)

Układ wydechowy Podwójny wydech Abarth z chromowanymi końcówkami

Filtr Wysokowydajny filtr BMC

KONTROLA SAMOCHODU

ZAWIESZENIE

Przód: Kolumny McPhersona ze stabilizatorem poprzecznym

Tył: Belka skrętna ze stabilizatorem poprzecznym

AMORTYZATORY

Przód: Teleskopowe z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)

Tył: KONI z zaworem FSD (Frequency Selective Damping)

HAMULCE

Przód: Wentylowane i nawiercane tarcze hamulcowe Ø 284 x 22

Tył: Nawiercane tarcze hamulcowe Ø 240 x 11

KOŁA

17-calowe felgi aluminiowe Formula z oponami 205/40

UKŁAD ELEKTRYCZNY

Akumulator 250 A / 50 Ah

WYDAJNOŚĆ

Maksymalna prędkość 218 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h 7,3 s (skrzynia manualna) – 7,4 s (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Stosunek masy do mocy 6,5 kg/KM

Zużycie paliwa w cyklu miejskim (l/100 km) 8,8 (skrzynia manualna) – 8,4 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Zużycie paliwa w cyklu pozamiejskim (l/100) 5,6 (skrzynia manualna) – 5,5 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 6,8 (skrzynia manualna) – 6,5 (automatyczna-sekwencyjna skrzynia biegów)

Emisja CO2 (g/km) 158

Norma emisji spalin Euro 6D

GENEZA LEGENDY

Nowy Abarth 595 Scorpioneoro powstał, aby kontynuować dziedzictwo słynnego Abartha "Gold Ring" z 1979 roku. Lepiej znany jako Abarth A112 „Targa Oro”, został wyprodukowany tylko w 150 egzemplarzach. Podobnie jak w przypadku nowego Abartha 595 Scorpioneoro, wyjątkowe były jego stylistyczne detale takie jak czarna kolorystyka, dekoracyjna linia w złotym kolorze obrysowująca karoserię i aluminiowe felgi, również pomalowane na efektowny złoty kolor. Do dziś przetrwało kilka egzemplarzy A112 „Targa Oro”.