Abarth 124GT

Twardy dach, jeszcze więcej radości z jazdy.

Elementyz włókna węglowego
Czarna matowamaska silnika
ULTRALEKKIEOBRĘCZE KÓŁ 17”
drążek strukturalnyAluminiowy
Hardtopz włókna węglowego
AbarthD.A.M.
WydechRecord Monza
Rozkład masy 50:50
  • OSIĄGI
  • KUNSZTOWNE WYKONANIE
  • ULEPSZENIA TECHNICZNE

MOC

SILNIK

Typ silnika, pojemność skokowa, cylindry, liczba zaworów

1.4 MultiAir Turbo 170 KM, 4-cylindrowy rzędowy, 4 zawory na cylinder 

 

Maksymalna moc

170 KM (125 kW) przy 5500 obr./min

 

Maksymalny moment obrotowy

250 Nm przy 2500 obr./min (tryb sportowy)

 

Turbosprężarka

Garrett Turbo

SKRZYNIA BIEGÓW, WYDECH, FILTR POWIETRZA

Przekładnia

6-biegowa skrzynia manualna

6-biegowa skrzynia automatyczna ze sterowaniem manetkami przy kierownicy (dwa tryby: normalny oraz sportowy).

 

Wydech

Wydech Akrapovič z dwoma trybami pracy

 

Abarth D.A.M.

Mechanizm różnicowy z samoczynną blokadą mechaniczną

KONTROLA NAD SAMOCHODEM

Zawieszenie

Zawieszenie

Przód: podwójne wahacze ze stabilizatorem poprzecznym

Tył: zawieszenie pięciowahaczowe ze stabilizatorem poprzecznym

Amortyzatory

Amortyzatory i sprężyny Bilstein ze specjalną kalibracją Abarth

Hamulce

Przód: system Brembo i wentylowane tarcze Ø 280x22

Tył: zaciski i tarcze Ø 280x9,5

Koła

Ultralekkie obręcze kół 17” OZ z oponami 205/45 R17 W84

OSIĄGI

OSIĄGI

OSIĄGI

 

Masa pustego samochodu

1060 (1080)'

 

Prędkość maksymalna

232 (229)'

 

Przyspieszenie 0–100 km/h

6,8" (6,9)'

 

Stosunek masy do mocy

6,3 kg/KM (6,4)'

 

Zużycie paliwa w cyklu miejskim (l/100 km)

8,5 (9,1)'

 

Zużycie paliwa poza miastem (l/100 km)

5,1 (5,2)'

 

Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km)

6,4 (6,6)'

 

Emisja CO2 (l/100 km)

148 (153)'

 

Klasyfikacja środowiskowa

Euro 6

 - 'Dotyczy wersji z automatyczną skrzynią biegów 

 

 

Flagowa wersja

Abarth 124GT podnosi standard.
Błyszczący i dźwiękoszczelny dach z włókna węglowego jest po raz pierwszy oferowany w tej kategorii samochodów. Ważąc zaledwie 16 kg, nie wpływa na stosunek masy do mocy ani na jej rozkład. Dzięki większej przeszkolonej powierzchni widoczność jest lepsza o 80% w porównaniu z samochodem wyposażonym w miękki dach. Łatwo go założyć i równie łatwo zdemontować, zmieniając wygląd roadstera w ciągu kilku minut.

Nierozerwalna więź z przeszłością

Hardtop drugiej generacji

Najnowsza generacja Abartha spider znów jest dostępna z twardym dachem — podobnie jak w latach 70. To nawiązanie do tradycji Abartha z wykorzystaniem nowoczesnej stylistyki i technologii. Zamiast stałego dachu z metalu zastosowano jednak zdejmowaną konstrukcję wykonaną ze szlachetniejszego materiału.